Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Summer Reads



            Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ και τα βιβλία πάντα ευπρόσδεκτα. Εδικά τώρα που υπάρχει περισσότερος χρόνος. Όπως κάθε καλοκαίρι, κοιτάω και ξανακοιτάω τις λίστες με τα βιβλία που έχω βάλει στο μάτι για να διαβάσω ή για να ξαναδιαβάσω. Τα θέματα πολλά, οι συγγραφείς διαφορετικοί και η ανάγκη να βρω κάτι συναρπαστικό πάντα παρούσα.

            Με αφορμή την «Πτώση» του Α. Καμύ, έχω μια έντονη επιθυμία να ξαναδιαβάσω βιβλίο του, γι ‘αυτό και έχω ήδη στα ράφια της βιβλιοθήκης μου τον «Ξένο» και σκοπεύω να αγοράσω και την «Πανούκλα». Από το λίγο που τον «ξέρω» είμαι σίγουρη πως θα με «κρατήσει» ο τρόπος του και η γραφή του καθώς και αυτή η γλαφυρή περιγραφή της ανθρώπινης φύσης. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για διαφορετικό ανάγνωσμα μιας και ξεφεύγει από την πλοκή μιας ιστορίας με πολλούς χαρακτήρες και καθιερωμένη δράση.

            Στην συνέχεια, και επιχειρώντας να καλύψω μερικά βασικά κενά μου, έχω προσθέσει στη λίστα «to read» τη «Φάρμα των ζώων» του Τζώρτζ Όργουελ. Προφανώς όσοι το έχετε διαβάσει θα μου πείτε πως πρόκειται για αριστούργημα. Αυτό, λοιπόν, θέλω να διαπιστώσω κι εγώ, γι'αυτό και το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται ήδη στην ηλεκτρονική μου βιβλιοθήκη.

            Έχοντας σκοπό να κλείσω την τριλογία, θα διαβάσω το τρίτο βιβλίο της σειράς «Hunger Games», την «Κοτσυφόκισσα». Αν και έχει περάσει καιρός από τότε που διάβασα τα δύο προηγούμενα, ελπίζω πως δε θα δυσκολευτώ και πολύ να μπω στο κλίμα. Κρίμα είναι, άλλωστε, να μην κλείσω τον κύκλο. 

            Στα βιβλία που θα ήθελα να ξαναδιαβάσω, και που σας συστήνω, ανήκει «Ο μεγάλος Γκάτσμπυ» του Φιτζέραλντ (δε θα προχωρήσω σε ανάλυση καθώς τα σχόλια τον τελευταίο καιρό είναι πάρα πολλά και λόγω της ταινίας) και  ο «Φύλακας στη σίκαλη» του Σάλιντζερ. Τον «Μεγάλο Γκάτσμπυ» σκέφτομαι αυτή τη φορά να τον διαβάσω στα αγγλικά. Η ανάγνωση στην πρωτότυπη γλώσσα είναι πάντα πλεονεκτική.Ο «Φύλακας στη σίκαλη» είναι ένα κλασσικό βιβλίο που είμαι σίγουρη πως μια δεύτερη ανάγνωση έχει πολλά να μου δώσει. Άλλωστε, τα διαχρονικά βιβλία ποτέ δεν χάνουν την αίγλη τους.

           Στη συνέχεια, έχω σκοπό να διαβάσω το «The terrible privacy of Maxwell Sim»  του Τζόναθαν Κόου που πήρα όταν είδα τον συγγραφέα στη 10η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη  αλλά και το «Για ποιον χτυπά η καμπάνα» του Ε. Χέμινγουεϊ, καλύπτοντας έτσι άλλο ένα κενό μου.

           Μια ευχάριστη έκλπληξη ήταν το τελευταίο βιβλίο της Λένας Διβάνη «Αγάπη μου, συρρίκνωσα την Ελλάδα» που κέρδισα από τον διαγωνισμό του Ηλεκτρονικού Αναγνώστη , οπότε μπαίνει κι αυτό στη λίστα μου!

          Τέλος, το καλοκαίρι μου ξεκίνησε με κάτι τελείως διαφορετικό,  ξεκίνησε με το «Νέμεσις» του Jo Nesbo, ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με μπόλικη δράση, που μου κρατάει καλή παρέα.


Καλό καλοκαίρι και καλές αναγνώσεις!

3 σχόλια:

ioatsag είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ioatsag είπε...

Έυα μου καλοφάγωτα όλα !!! :* Υπέροχες επιλογές !!

Kathy Writer είπε...

Καλό καλοκαίρι και καλά διαβάσματα. Αν και βλέπω έχεις πολλά υπόψη θα σου προτείνω να διαβάσεις τώρα το καλοκαίρι "Ένας τσιρκολάνος μια καμήλα και 4.000.000 ερωτήσεις" είναι πολύ ευχάριστο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...